Een betoverend assortiment
Unieke aandacht voor jou
Betekenisvolle verhalen die inspireren
Een oase van kalmte en rust
Ga naar homepage Stenen Museum Winkeltje logo
Stenen Museum Winkeltje Korte Rapenburgsestraat 7 7131 DD Lichtenvoorde

Over ons

Het begon allemaal met een bescheiden winkeltje in Bredevoort, maar nu is het uitgegroeid tot een ware bestemming voor liefhebbers. In 2012 openden we vol trots ons kleine Stenen Museum Winkeltje naast ons geliefde Restaurant/Hotel Bertram, in Bredevoort. In maart 2017 verhuisden we naar een ruimere locatie in Lichtenvoorde, waar we een gezellig en knus winkeltje creƫerden op ons oude adres aan de Rapenburgsestraat 24A.

Door onze toenemende bekendheid en het gebrek aan ruimte, namen we in de zomer van 2020 de moedige stap om een tweede winkel te openen, slechts twee panden verwijderd van onze oorspronkelijke locatie. Net toen alles in dit nieuwe pand klaar was, deed zich de kans voor om ons huidige onderkomen aan de Korte Rapenburgsestraat 7 te betrekken. Op 4 april 2023 openden we trots de deuren op deze locatie, waar we beide winkels samenvoegden en verrijkt hebben met een prachtige theeschenkerij.

Het toevoegen van deze theeschenkerij is een ware aanwinst voor onze winkel. Het biedt onze klanten een heerlijke gelegenheid om te ontspannen en te genieten van een kopje thee terwijl ze rondkijken in onze uitgebreide collectie. We zijn enthousiast over deze nieuwe ontwikkeling en kunnen niet wachten om onze gasten te verwelkomen in deze warme en gastvrije omgeving.

Dankbaarheid

We willen alle liefhebbers van onze winkel graag bedanken voor jullie voortdurende steun en loyaliteit. Zonder jullie liefde voor onze winkel en producten zouden we niet zijn waar we vandaag zijn. We zullen ons blijven inzetten om jullie een ware beleving te bieden, vol met prachtige vondsten en een vriendelijke en rustgevende sfeer.

Lichtgroet,
Bianca, Klaas en team Stenen Museum Winkeltje